Subject: Ed: Tallinna Kesklinna koolide remondiaegne asenduspind Harju 11/(Müürivahe 1
From: "Marianne Reinart" <[email-masked]>
To: "Liivi Zovo" <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Jun 2024 14:43:34 +0300

Tere

Palun registreeri deltas.

Lugupidamisega

Marianne Reinart

vaneminspektor (keskkonnatervis)

põhja regionaalosakond

+372 5866 4816

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.

Saatja: Triinu Pärn-Nuust <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 28. juuni 2024 14:36
Adressaat: Marianne Reinart <[email-masked]>
Teema: FW: Tallinna Kesklinna koolide remondiaegne asenduspind Harju
11/(Müürivahe 1

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Lisan kirja manusesse ka nüüd juba Roosikrantsi 12 asenduspinna joonised
ja asendi ilmakaarte suhtes.

Kas Teil on soov asenduspindasid ka külastada (puhkuste pärast küsin).
Roosikrantsi on osaliselt ka juba koolimööbliga sisustatud.

Lugupidamisega

Triinu Pärn-Nuust

Peaspetsialist

Üldosakond

Tallinna Haridusamet

Estonia pst 5a, 10143 Tallinn

+372 6404524

From: Triinu Pärn-Nuust
Sent: Friday, June 14, 2024 9:32 AM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Tallinna Kesklinna koolide remondiaegne asenduspind Harju
11/(Müürivahe 1

Tere

Mõni aeg tagasi rääkisime telefonitsi Tallinna Reaalkooli remondi
aegsetest asenduspindadest.

Roosikrantsi 12 ja Harju 11/Müürivahe 1

Harju tn 11 omanik saatis meile koolile kohandatud ruumijaotustega
korruste plaanid. Hetkel käivad seal ehitustööd mille lõpu kuupäev on
09.10.2024. Peale seda 2-e nädala jooksul kolib kool sisustusega vanast
koolimajast (Estonia pst 6) ümber asenduspinnale Harju 11

Panen kaasa  ka hoone asendiskeemi ilmakaarte

suhtes.

Roosikrantsi 12 korruste plaanid on valmimisel. Remonttööd on lõppenud.
Osaliselt on teostatud ka remondijärgne koristus ning hoone ka
koolimööbliga sisustatud

Lugupidamisega

Triinu Pärn-Nuust

Peaspetsialist

Üldosakond

Tallinna Haridusamet

Estonia pst 5a, 10143 Tallinn

+372 6404524